ZWODZENIE MŁODYCH [Dave Hunt]

Dział niepolemiczny.
Miejsce dla budujących artykułów lub własnych przemyśleń ukazujących stanowisko teologiczne. Tylko dla protestantów.
Awatar użytkownika
chrześcijanin
Posty: 3451
Rejestracja: 13 cze 2008, 20:24
wyznanie: nie chce podawać
Lokalizacja: okręgi niebiańskie Ef2:6
Gender: None specified
Kontaktowanie:

ZWODZENIE MŁODYCH [Dave Hunt]

Postautor: chrześcijanin » 10 lip 2009, 23:46

ZWODZENIE MŁODYCH
Dave Hunt

Były członek ruchu New Age Will Baron pisze: "Obcość względem chrześcijaństwa narastała we mnie w szkole średniej, gdzie nauczyciele karmili mnie [...] ewolucją, reinkarnacją i postrzeganiem pozazmysłowym."[1] Następujący list pochodzi z Anglii: "Kształcę się na nauczyciela dla szkół średnich. Grafik zajęć przewiduje 'wyciszanie' lub mistyczną medytację, wprowadzanie dzieci w świat zwierząt [mocy] i starożytnych duchów. Szkoła ta jest najzwyklejszą szkołą państwową, a [...] popiera ten szamanizm."
Duchowość ze wsparciem ONZ
Problem ma zasięg globalny. W 1986 roku Robert Muller, były asystent Sekretarza Generalnego ONZ, znany jako "prorok nadziei"[2] tej organizacji, stworzył "Podręcznik Programu Rdzenia Świata" (World Core Curriculum Manual), używany dziś przez pedagogów na całym świecie. Robert Muller jest wiernym rzymskim katolikiem.[3] Jego program wprowadza młodzież w uniwersal-ną duchowość okultystyczną. Wyjaśnia on:
...jakże tu mówić o duchowości globalnej w świecie, gdzie tyle jest religii oraz ateistów [...] [a nawet szereg] religii jak buddyzm, dżajnizm i sikhizm, które nie posiadają Boga? Wspólny mianownik pojawia się jednak wtedy, kiedy ludzie postrzegają siebie jako część nad wyraz tajemniczego i pięknego wszechświata. Z tego oszołomienia powstaje duchowe podejście do życia. Wszystko staje się święte [...] po rozpoznaniu tajemniczej siły, która włada wszechświatem.[4]
Ani władać wszechświatem, ani stworzyć człowieka wraz z jego duchową naturą nie mogła żadna "siła". Zostaliśmy stworzeni na obraz Boga, który "jest Duchem" i który wymaga, aby "oddawać Mu [cześć] w duchu i w prawdzie" (J 4,24). W ramach ludzkich prób uniknięcia moralnej odpowiedzialności przed Stwórcą status nauki zostaje nadany szatańskiej koncepcji, według której byty osobowe zostały powołane do życia przez bezosobową siłę. Uznanie tego kłamstwa przez Mullera nie skłóciło go z Rzymem, który także rekomenduje czołowych okultystów, o czym świadczy poniższa informacja:
Jose Silva, twórca słynnej na całym świecie Metody Silvy, [otrzymał] Szczególne Błogosławieństwo Apostolskie Papieża Jana Pawła II [...] Watykan zaaprobował kurs treningowy Silvy. [Wyjaśnienia na temat tej techniki okultystycznej, znanej poprzednio jako Kontrola Umysłu Silvy, można znaleźć w książce Zwiedzione chrześcijaństwo Hunta i McMahona].[5]
Za jednego ze swych duchowych mentorów uznaje Muller byłego Sekretarza Generalnego ONZ U Thanta, buddystę i ateistę.[6] Cóż dziwnego, że dalajlama uchodzi za wspólnika papieża w zbawianiu świata? W pożegnalnym wystąpieniu do Narodów Zjednoczonych U Thant wyjaśnił, że edukacja globalna musi być duchowa, ale nie religijna (tzn. otwarta na moce okultystyczne, a zamknięta na prawdę):
Przydałbym największą wartość wartościom duchowym. [...] Celowo unikam słowa "religia". Mam na myśli [...] wiarę w [...] czystość człowieczego wewnętrznego "ja". [...] Wyłącznie na tej idei [...] zbudujemy społeczeństwo w kształcie, jakiego pragniemy. [...] [E]dukacja globalna musi zanurzyć się [...] w obszary moralne i duchowe.[7]


W pożegnalnym wystąpieniu do Narodów Zjednoczonych U Thant wyjaśnił, że edukacja globalna musi być duchowa, ale nie religijna (czyli otwarta na moce okultystyczne, a zamknięta na prawdę)...
"Wiara w [...] czystość człowieczego wewnętrznego ja"? Biblia ostrzega przed wiarą w samego siebie. Także doświadczenie pokazuje, że wszyscy ludzie są nieczystymi grzesznikami. Klasyczna przypowieść Chrystusa o sprawiedliwym we własnych oczach faryzeuszu i żałującym za grzechy celniku mówi wszystko na ten temat (Łk 18,10-14). Jednak plany wprowadzenia edukacji globalnej i nowego urządzenia świata opierają się na przekonaniu o wewnętrznej dobroci człowieka i na wierze w istnienie bóstwa wewnątrz jego istoty. Duchowość bez prawdy jest śmiertelnie ekumenicznym fundamentem globalnej edukacji!
Pranie mózgu w majestacie prawa
Temat ten był kluczowy na Drugim Dorocznym Forum o Stanie Świata w październiku 1996 r. W wystąpieniu plenarnym rabin Arthur Hertzberg wskazał religie jako "prowodyrów nienawiści". Forum wychwalało buddyzm, a oczerniało chrześcijaństwo,[8] powielając słowa Duane Elgina, iż "poznanie naszej łączności ze świadomością żyjącego kosmosu [...] [stanowi] podstawę kultury globalnej".[9] Gorbaczow stwierdził: "Przewidujemy rewolucję umysłu, nowy sposób myślenia".[10] Przywódca studencki z Harwardu Bill Burke-White powiedział:
Ta społeczność [dzisiejszych studentów] [...] nie toleruje [...] fundamentalizmu. [...] Narodziliśmy się na budzącej się Ziemi [...] Wyobraź sobie Światowy Związek Młodzieży, [...] sieć wielu organizacji młodzieżowych, które podzielają te płynące głęboko z serca wizje nowego tysiąclecia...[11]
Światowe autorytety w dziedzinie oświaty postanowiły przy użyciu okultyzmu Mullera urządzić młodzieży pranie mózgu. Było to nad wyraz widoczne na Młodzieżowym Kongresie Obywatelstwa Globalnego 2000 w Vancouver 4-6 kwietnia 1997 r., zdominowanym przez Mullera. Jego wierzenia pochodzą w dużej mierze od istoty zwanej Djwhal Khul (zwodniczy duch podający się za dawno zmarłego Mistrza Tybetańskiego, dobrze znany w świecie okultystycznym). W przedmowie do "Programu Rdzenia Świata" Mullera czytamy:
Podstawy filozofii, na której opiera się Szkoła Roberta Mullera, można znaleźć w nauczaniu [...] w książkach Alice A. Bailey [kanalizującej] tybetańskiego nauczyciela Djwhal Khula.
Szkoła Roberta Mullera [...] posiada obecnie certyfikat Szkoły Stowarzyszonej Narodów Zjednoczonych, edukującej na rzecz rozwoju międzynarodowej współpracy i pokoju.[12]
W 1989 roku Muller otrzymał Nagrodę Pokojowej Edukacji UNESCO. W 1990 r. delegaci ze 155 krajów spotkali się w Tajlandii na Światowej Konferencji Kształcenia dla Wszystkich, kontynuując prace nad światowym programem, którego znaczna część opiera się na ideach Mullera (czyli Djwhal Khula). Ta demoniczna agenda otrzymała w USA wsparcie zarówno administracji republikańskiej jak i demokratycznej: America 2000 Busha i Goals 2000 Clintona, realizujących Project Global 2000. Dr D. L. Cuddy z Ministerstwa Oświaty USA wyjaśnia:
UNESCO i UNICEF, [...] partnerzy Global 2000, wprowadzają w czyn założenia wypracowane na Światowej Konferencji Kształcenia dla Wszystkich, największej konferencji oświatowej, jaka kiedykolwiek się odbyła.[13]
America 2000 ustala w całym kraju federalne standardy oświaty i oceny poprzez system "Edukacji Opartej na Wyniku" (OBE, Outcome Based Education). OBE ma niewiele wspólnego z kształceniem, a dużo więcej z indoktrynowaniem dzieci "polityczną poprawnością". Według Raportu Iowa OBE i Mistrzowska Nauka (ML; Mastery Learning) zostały zaprojektowane w celu "manipulowania uczniami przez zmianę zachowania [...] niszczenie ich wartości religijnych. Twórca ML Benjamin Bloom określa dobre nauczanie jako {SYMBOL 187 \f "Times New Roman CE"}stawianie wyzwań ustalonym wierzeniom ucznia [...]{SYMBOL 171 \f "Times New Roman CE"}. Wartości chrześcijańskie są nie do przyjęcia [...] uczniowie stają się obywatelami świata..."
"Wynik" jest monitorowany w celu określenia, czy myślenie uczniów podporządkowuje się światowym "normom". Jeśli tak nie jest, Krajowa Sieć Rozpowszechniania (NDN; National Distribution Network) rozprowadza materiały, które "korygują" słabe punkty. Program jest międzynarodowy. Jean-Francois Revel krytykuje francuską wersję OBE/ML:
...po pięciu bądź sześciu latach podstawowego "nauczania" mniej więcej trzecia część dzieci [...] pozostawała praktycznie analfabetami, [...] a prawie połowa rozpoczynających studia uniwersyteckie umiała wprawdzie czytać, lecz niemal bez zrozumienia tekstu.[14]
Wspólny wróg jednoczy?
Te dobrze obmyślone plany realizuje się już od lat, i mają one osiągnąć kulminację w roku 2000. W 1934 r. Korporacja Carnegie ufundowała badania edukacyjne mające na celu pomóc "cywilizacji zachodniej wchodzącej w porządek światowy", przepowiadając jednocześnie, że "wstaje nowa era kolektywizmu [socjalizmu]".[15] W 1958 r. prezydent Eisenhower podpisał pierwsze porozumienie oświatowe między USA a Związkiem Sowieckim.[16] W 1972 Chester M. Pierce, profesor pedagogiki i psychiatrii z Uniwersytetu Harvarda, stwierdził w wystąpieniu na forum Międzynarodowego Stowarzyszenia Kształcenia Dzieci (Association for Childhood Education International):
Każde dziecko w Ameryce, które rozpoczyna szkołę [...], jest chore psychicznie, ponieważ przychodzi do szkoły z pewną wiernością wobec założycieli naszego narodu, wobec rodziców, wobec wiary w byt nadnaturalny.
Do was, nauczyciele, należy uzdrowienie tych wszystkich chorych dzieci, poprzez stworzenie międzynarodowych dzieci przyszłości.[17]


Twórca ML Benjamin Bloom określa dobre nauczanie jako {SYMBOL 187 \f "Times New Roman CE"}stawianie wyzwań ustalonym wierzeniom ucznia [...]{SYMBOL 171 \f "Times New Roman CE"}. Wartości chrześcijańskie są nie do przyjęcia [...] uczniowie stają się obywatelami świata...
Przemiany w świecie nabrały tempa wraz z historycznym Porozumieniem Generalnym podpisanym przez Reagana i Gorbaczowa w Genewie w 1985 roku. Na jego mocy "amerykańską technikę sprzedano w zamian za radzieckie psychosocjologiczne metody indoktrynacji dzieci, zmiany zachowania i monitorowania ludzi w celu sprawdzenia ich dostosowania się".[18] Niewiarygodne! Niszczenie biblijnego chrześcijaństwa, będące celem Sowietów, okazuje się dziś celem systemu oświaty w Stanach Zjednoczonych.
Szkoły publiczne, zamknięte dla chrześcijaństwa, stały się laboratoriami eksperymentalnymi dla najnowszych teorii psychologicznych i przyjęły w swoje progi najrozmaitsze rodzaje okultyzmu, od duchowości Indian amerykańskich i jogi po czary. Uniwersytety stanęły na czele rewolucji przeciw biblijnemu chrześcijaństwu. John Steinbacher słusznie powiedział: "Rewolucja humanistyczna zapoczątkowuje zupełne przewartościowanie, [...] a {SYMBOL 187 \f "Times New Roman CE"}kongregacją{SYMBOL 171 \f "Times New Roman CE"} tej nowej religii jest pozyskane grono studentów..." Jak zauważa Humanist Magazine (Magazyn Humanistyczny):
Sala lekcyjna będzie i musi być polem walki między [...] gnijącym trupem Chrześcijaństwa [...] a nową wiarą Humanizmu.[19]
Ostatecznym celem jest władza nad umysłami mieszkańców świata. Jednak na drodze stoi ewangeliczne chrześcijaństwo i dlatego trzeba je zneutralizować. W jego miejsce wprowadza się duchowość Indian amerykańskich i inne techniki okultystyczne (np. wizualizacja wewnętrznych przewodników). Oddana sprawie mniejszość humanistyczna i okultystyczna przejęła kontrolę nad amerykańskimi sądami, szkołami publicznymi i mediami, aby energicznie przystąpić do zmiany myślenia młodych ludzi.
Nowa edukacja
Niszczenie sumienia w szkołach publicznych przejawia się w proponowaniu amoralnych i złych bohaterów, podziwianych przez dzisiejszą młodzież. Album Marylin Manson Antichrist Superstar:
...był trzecią najlepiej sprzedającą się płytą w pierwszym tygodniu sprzedaży [jesień 1996]. Z nazwą zaczerpniętą od Marylin Monroe, symbolu seksu, która zmarła śmiercią samobójczą, oraz od Charlesa Mansona, seryjnego mordercy, ten ordynowany kapłan satanistyczny wraz ze swoim szalejącym zespołem otwarcie przeciwstawia się wszelkim zasadom moralnym. Nosząc koszulki z napisem "Zabij Boga, Zabij Swoją Matkę i Ojca, Zabij Siebie" członkowie zespołu rozkoszują się nienawiścią, rasizmem, deprawacją seksualną, przemocą i bluźnierstwem, [...] kpiąc zarazem z Boga i otwarcie wołając przeciw Jezusowi. Marylin [Manson] mówi: "Jestem na drodze w dół [...] Chcę wziąć cię ze sobą."[20]
W książce Growing Up Gifted (Jak wyrosnąć na talent) Barbara Clark z Uniwersytetu Stanowego Kalifornii występuje w obronie praktykowania jogi, wizualizacji i rozwoju sił psychicznych. "Transcendencję" osiąga się poprzez wytworzenie poczucia "świadomości jedności" pomiędzy studentami za pomocą "komunikacji transpersonalnej", która utwierdza w "wewnętrznej czystości" U Thanta. Boża prawda została wyparta przez "wewnętrzną wiedzę":
Komunikacja transpersonalna ma za zadanie pomóc ludziom w nauce zaufania wobec własnych doświadczeń i w przyjęciu tych doświadczeń jako najlepszego źródła mądrości i prawdy.[21]
Tak wygląda pogańska i antychrześcijańska mentalność w szkołach publicznych. Obserwujemy otwartą wrogość wobec prawdy Bożej. Najnowsza technika prania mózgów zwana jest "budowaniem konsensusu". Osobiste przekonania zostają odrzucone i wszyscy muszą zgodzić się na nowy globalny standard "dla dobra ogółu".
Trend ekumeniczny pasuje do tych ram, choć jest dużo subtelniejszy. "Grupowe myślenie" w szkołach publicznych to lustrzane odbicie władzy nad umysłem i wolą lojalnych członków sekt oraz takich grup jak rzymski katolicyzm, mormonizm, Świadkowie Jehowy itd. Nie mając prawa do interpretowania Biblii według własnego sumienia, członkowie tych grup muszą zawierzyć swojemu kościołowi (sekcie) w kwestii interpretacji Pisma oraz zbawienia. Bratanie się przywódców ewangelicznych z rzymskim katolicyzmem sprzyja globalistycznym planom szatana; katolicyzm bowiem, na przestrzeni stuleci partner wielu despotycznych władców, bez trudu wpisuje się w ten nowy porządek.
W celu ugruntowania idei kształtowania młodych na przyszłych obywateli świata rząd amerykański wyraża troskę o dobre samopoczucie psychiczne dziecka. Martin L. Gross trafnie zauważył, że dla psychologii "zwierzętami doświadczalnymi jest uczynna, a nawet wdzięczna, rasa ludzka" i że "budynek szkoły stał się żywym centrum psychologicznym..."[22] Psychologia to ostateczne spoiwo ekumenizmu, pozwalające na stworzenie wspólnej religii przeciwnej chrześcijaństwu. Taką religię przyjmie cały świat (łącznie z chrześcijanami). Freud wyjaśniał jednemu z pacjentów:
Wskazałem mu, że patrząc logicznie nie powinien uważać siebie za odpowiedzialnego za którekolwiek ze swoich cech charakteru [...]. Te naganne porywy [...] stanowiły jedynie pochodną jego dziecięcego charakteru, który przetrwał w nieświadomości; musiał zdać sobie sprawę, że odpowiedzialności moralnej nie można stosować do dzieci.[23]


Najnowsza technika prania mózgów zwana jest "budowaniem konsensusu".
Osobiste przekonania zostają odrzucone i wszyscy muszą zgodzić się na nowy globalny standard "dla dobra ogółu"...
Aby ustrzec się wpływu sumienia, szkoły publiczne uczą dostępu do "mądrości wewnętrznej", osiąganego poprzez techniki stosowane przez uzdrowicieli i szamanów przy nawiązywaniu kontaktu z "przewodnikami duchowymi" (demonami), którzy udzielają im mocy. (O zgrozo, podobne techniki okultystyczne wkroczyły do kościoła za pośrednictwem Normana Vincenta Peale, Roberta Schullera, Yonggi Cho, Richarda Fostera, Calvina Millera, rozmaitych "wewnętrznych uzdrowicieli" i chrześcijańskich psychologów). Znany w całym kraju program READ zawiera następujący fragment:
Zamknij oczy i oddychaj głęboko, aby się zrelaksować (...). Wyobraź sobie miejsce [...] poproś o spotkanie z przewodnikiem. Zwierzę, osoba lub inny rodzaj bytu będzie towarzyszyć ci i da ci wszelką potrzebną moc.
Obserwuj [...] tego nowego towarzysza [...] Słuchaj, co mówi. Idź, gdziekolwiek chce cię zaprowadzić. Jesteś bezpieczny...[24]
Nietrudno wyobrazić sobie dzień, kiedy miliony "wewnętrznych przewodników" wskażą na Antychrysta jako zbawiciela świata. Fałszywy kościół, który pozostanie na ziemi po Pochwyceniu, uwierzy, że "jedność" jest ważniejsza niż prawda. Antychryst zostanie ogłoszony "powracającym Chrystusem". Wizja przejęcia władzy nad światem przez "chrześcijan" spełni się, gdy tłumy z każdego narodu i religii pójdą za tym fałszywym "Chrystusem" i oddadzą mu cześć (Obj 13,8).
Jeżeli nastać ma kiedyś odpowiedni czas, aby badać siebie, czy jesteśmy "w wierze" (2 Kor 13,5), i aby "podjąć walkę o wiarę" (Jud 3) w miłości i wierności Panu i Jego niezmiennemu Słowu, to czas ten właśnie nastał.

Streszczone i zaadaptowane z rozdziału 16 książki Occult Invasion (Inwazja okultyzmu), wydanej jesienią 1997 w USA.
The Berean Call wrzesień 1997.
(Druk za uprzejmą zgodą Wydawców. Śródtytuły pochodzą od redakcji).

Przypisy:

1. Will Baron, Deceived by the New Age, Pacific Press, 1990, s. 19.
2. Robert Muller, New Genesis: Shaping a Global Spirituality, Doubleday, 1982, na skrzydełkach obwoluty.
3. Ibid., s. xii-xiii.
4. Ibid., s. 134.
5. The Philippine Star 25 VIII 1994.
6. Muller, op. cit., s. 133-135.
7. The Robert Muller School World Core Curriculum Manual, The Robert Muller School, 1986.
8. Christian News 28 X 1996, s. 18.
9. Duane Elgin, Awakening the Earth, William Morrow, 1993, s. 171.
10. Christian News..., s. 1.
11. Ibid., s. 18.
12. Przedmowa do The Robert Muller School, op. cit.
13. Berit Kjos, Brave New Schools: Guiding Your Child Through the Dangers of the Changing Shool System, Harvest House, 1995, s. 235.
14. Jean-Francois Revel, The Flight from Truth: The Reign of Deceit in the Age of Information, Random House, 1991, s. 315.
15. Charlotte T. Iserbyt, "The History of OBE/Mastery Learning", The Christian Conscience X 1996, s. 31-32.
16. Ibid., s. 33.
17. Thomas Roder, Volker Kubillus, Anthony Burwell, Psychiatrists: The Men Behind Hitler-The Architects of Horror, Freedom Publishing, 1995, s. 306.
18. Christian News..., s. 17.
19. Humanist Magazine I/II 1983; cyt. w: MalachiMartin, The Keys of This Blood, Simon and Schister, 1990, s. 295.
20. World 16 XI 1996; cyt. w: Calvary Contender 1 II 1997, s. 1.
21. Barbara Clark, Growing Up Gifted, Los Angeles, CA, s. 100.
22. Martin L. Gross, The Psychological Society, Random House, 1978, s. 4.
23. Ibid., s. 178-179.
24. "A Journey Beneath Your Feet", READ, Weekly Reader Corporation, cyt. w: Kjos, op. cit., s. 89.


Redakcja udziela zainteresowanym prawa przedruku bądź innej formy powielania całych artykułów i ich części (przy zachowaniu wierności przesłaniu tekstu) pod warunkiem zaznaczenia, że tekst pochodzi z Tymoteusza, oraz podania adresu redakcji.
Tymoteusz - Miesięcznik popularno-apologetyczny
Wydawca: Oficyna Wydawnicza TIQVA,
skr. poczt. 2300, 53-413 Wrocław 47

artykul pochodzi z czasopisma: TYMOTEUSZ

Obrazek


Wierz w Pana Jezusa Chrystusa a będziesz zbawiony
Obrazek
cms|skr328|PL50950Wroclaw68
Zapraszam 11-14 luty na wykłady Maxa Billetera na Śląsku LINK: http://skroc.pl/3fb2

Wróć do „Czytelnia ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości