Religia w szkole

Bieżące aspekty życia w kościołach nieprotestanckich
sibela
Posty: 1033
Rejestracja: 07 wrz 2008, 17:16
wyznanie: nie chce podawać
Lokalizacja: Dolna Bawaria
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Religia w szkole

Postautor: sibela » 06 paź 2008, 20:35

No to moze tu ten temat jesli wybralam zle miejsce to prosze o przeniesienie.

Jestem za stara by miec religie w szkole :D za moich czasow byla na parafii i bylo fajnie.
W mojej pracy zawodowej mialam natomiast okazje do podejrzenia katechetow i ich pracy z dziecmi. Jestem nauczycielka przedszkola, dlugie lata pracowalam w "zerowkach" czyli tam gdzie religia jest prowadzona przez katechetow w przedszkolach.